onsdag 26 januari 2011

Vinterpromenad på havsisen

Vilken vinter vi har! Visst är vintern vacker!? Men är det inte fler än jag som så smått börjar längta till våren nu. Jag vill ta kort på vitsippor och vårfåglar nu istället för snö och is.

Men men men, man skall inte klaga vinter bjuder på många fina bilder.

I helgen tog vi en promenad på havsisen på de grunda vikarna mellan Getskär och Strand Norum












Riktiga konstverk hade modernatur gjort med isen


Solen värmde gott och en talgoxe sjön för oss idag

Björn har sina påhitt :)

Den ska loss!


Däckad





Cornflakes is












Det var några mer än oss som vågade sig ut på isen


Utsikt från ängarna vi Gläntansväg mot Getskär


Ja det var en härlig vinterdag där våren visade att den nog är på gång snart (kanske-hoppas).

Jag tackar för att du tog dig tid att titta på min Blogg och jag hoppas att du gillar mina bilder.
Jag blir väldigt glad om du vill skriva en liten kommentar här nedan eller om du vill gå in på min hemsida http://www.mariesfotoshop.se/ för att titta på fler av mina bilder.

1 kommentar: